zaterdag 16 juni 2018

We hebben prijs!

Jawel, we hadden prijs bij de Euromillions loterij!.... €1,50. Ok, blijkbaar is geld dus toch echt niet de oplossing (maar voor de zekerheid heb ik een euro bijgelegd en toch nog een lot gekocht) En ook één voor de trekking van de staatsloterij van 1 juli. Daar hebben we maar een vaderdag kadootje van gemaakt. Win-win toch....

Verder was het vooral weer een pittige dag met heel veel auti-momenten. Of misschien is het beter om te zeggen een auti-dag met een paar goede momenten. Na veel aandringen kreeg ik hem dan eindelijk toch even mee naar de boerderij. Op kraamvisite bij de kindjes van Zwartje. Had ik al geen overtuiging nodig van mijn missie, dan was dit wel weer het levende bewijs waarom ik dit doe. Van een boos, opstandig, gefrustreerd en verdrietig hoopje ellende naar even weer de rust. Konden we daar maar blijven want kort na thuiskomst was die rust alweer over helaas. Wel even tijd gehad om vast een ballonnetje op te laten daar over mijn missie. Wordt vervolgd!

Ook kwam er een spontaan idee voor een andere mogelijkheid om straks toch mijn missie te volbrengen en te gaan werken met paarden en kinderen, daarover later deze week meer, eerst even contact leggen met de makelaar. Tot slot, alsof een opleiding nog niet genoeg is wil ik eigenlijk ook gaan starten met een tweede opleiding, in september. Cranio Sacraal therapie bij paarden. Ingegeven door de "dingen" die ik zie, merk en voel bij onze pony, anderzijds om straks ook echt een praktijk te kunnen opzetten en daar een inkomen uit te genereren die kan helpen de gezinnen te helpen. Zo wordt mijn missie steeds duidelijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten