maandag 11 juni 2018

Geduld is niet mijn sterkste kant...

De jackpot is niet gevallen! Nu was geduld al niet mijn sterkste kant maar ik ga zeker niet wachten of hij volgende maand wellicht valt. Nee, hoppakee, we gaan gewoon door. Op het moment gaat het allemaal niet zo snel als ik zou willen. Ingeschreven voor een opleiding maar nog geen antwoord, toch maar weer een mailtje gestuurd. Ondertussen ook een heel boekwerk over alternatieve vormen van financiering, interessant leesvoer! Ook leuk om te horen dat er best al wat mensen mijn blogs lezen en met tips komen.

Deze week enigszins aan huis gebonden door het herstel van Thomas - die zich ook stierlijk verveelt - dus kom ik niet verder dan lezen, mailen en plannen schrijven. Maar dat is ok, dan kom ik straks goed beslagen ten ijs. Overigens alle tips om een locatie te verkrijgen zijn welkom! Aan de ene kant heb je natuurlijk het vergaren van voldoende geld maar ik vraag me serieus af of er niet nog meer mogelijkheden zijn. Nogmaals ik wil dit niet eens voor mezelf dus hoef ook niet persé iets te "bezitten". Gebruiken, huren etc. ik sta overal voor open. Het wordt helaas een beetje een kip en het ei verhaal. Ik wil graag de opleiding doen en aan het werk gaan, maar daarvoor heb ik een locatie nodig. En wil ik een goed bedrijfsplan schrijven om mogelijk een lening voor een locatie aan te gaan heb ik cijfers van een bedrijf nodig. Die ik dus nog niet heb en ook niet kan beginnen zonder locatie. Lastig. Maar ik weet zeker dat we ook daar de oplossing voor gaan vinden.

Nu even verder verdiepen in het oprichten van een stichting, crowdfunding én anderen gaan betrekken bij mijn plan. Morgen meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten