vrijdag 15 juni 2018

Van Droom naar Missie

Het blijft zo bijzonder hoe de juiste mensen op het juiste moment op je pad komen. Soms gaat een gebeurtenis zo in tegen alles waar ik in geloof dat ik even uit het veld geslagen ben. Omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er mensen zijn die zo kortzichtig zijn. Die echt alleen in hun eigen belang denken en voor wie het niet uitmaakt wie ze daarmee raken. Die daarmee iets in gang zetten wat ze zelf niet eens kunnen overzien. Dan merk ik dat ik even die positieve flow kwijtraak wat dan ook direct weer zijn weerslag heeft op alles in mijn omgeving. Dan maak ik me boos en dat is een negatieve energie. Dan lig ik wakker en probeer weer terug te komen in de positieve flow. En weet je wat dan zo ontzettend mooi is...Het komt vanzelf op je pad!

Een simpel, gedeeld berichtje op Facebook waar ik op reageer. Wat vervolgens een chat veroorzaakt waar ik helemaal blij van word. Een ontmoeting waar ik nu al naar uitkijk met iemand met dezelfde dromen als ik en met zoveel raakvlakken. Het laatste restje negatieve energie is daarmee spontaan opgelost en de woorden voor deze blog komen als vanzelf.


Mijn droom heet niet meer mijn droom maar mijn missie! Ik voel aan alles dat ik nu door moet pakken, dat stap voor stap de juiste mensen op mijn pad komen en daarmee ook de oplossing voor de uitdaging die geld heet. Niet zozeer omdat die mensen voor geld zorgen hoor, maar wel door mijn overtuiging dat ik goed bezig ben. Focussen nu, stappen zetten, beginnen met een opleiding en vooral blijven geloven. "Mijn" locatie heeft nog geen bordje verkocht in de tuin.


Iemand attendeerde mij op de Euromillions loterij. Wie weet...niet omdat geld de oplossing is, alleen omdat het deuren kan openen. Maar geloof mij, de winst is voor de maatschappij! En die kan niet blijven zoals die nu is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten