maandag 4 juni 2018

Verwachting bijstellen

Verwachtingen bijstellen, goh...voor mijn gevoel doe ik dat dagelijks, immers het loopt bijna nooit zo als ik hoop of verwacht. Vandaag is niet anders maar ik heb er nu toch wel een beetje - of eigenlijk veel - buikpijn van. "Mijn" plekje, mijn droomlocatie waar ik al jaren verliefd op ben is ineens verkocht. Nou ja nog niet officieel maar de vraagprijs is geboden dus....Mijn droomlocatie waar ik nog niet eens de kans voor heb gekregen jullie over te vertellen en wat dus de aanleiding voor deze blog is. Mijn droom - en die gaat nog steeds uitkomen - is om kinderen met ASS te kunnen helpen via de "Horse Boy Method" Daarvoor had ik deze locatie bedacht, niet voor mijzelf maar om vele anderen te laten profiteren van de ruimte, de sfeer, deze mooie plek met bomen van meer dan honderd jaar oud. De rust die er hangt, de mooie, helaas onbewoonbare boerderij die we steen voor steen in oude glorie zouden herstellen. En dat alleen al zou therapie zijn voor mijn gezinnetje.

Wederom heeft geld weer bepaalt wat wel en niet gaat lukken. Natuurlijk gun ik de personen die het hebben gekocht daar alle geluk. Ben ik ontzettend teleurgesteld dat die mooie, oude stenen met de grond worden gelijkgemaakt om er vervolgens een nieuw huis te bouwen (ik hoop van harte dat de bomen mogen blijven) maar zij hebben geld en ik niet.... Hoewel ik dit voor ogen heb gehouden heb ik het de afgelopen week zo vaak opgebouwd in mijn dromen, ben er elke dag een keer geweest en was ik er zo van overtuigd dat het zou lukken dat ik serieus buikpijn heb. Soort ongeloof ook, hoe kan dit nu....?

Ik weet zeker dat er nog iets mooiers op ons pad komt, dat moet wel alleen is geduldig zijn niet echt mijn sterkste kant. En ook nu zijn er weer de mensen die zeggen, tja...wat had je dan verwacht, dat gaat natuurlijk niet lukken.... je hebt er het geld niet voor. Dream Big, dat blijf ik doen, het gaat gebeuren. Dus morgen meer over het hoe en waarom en wie weet, de vraagprijs bieden is nog niet gekocht toch? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten