woensdag 16 januari 2019

Terug van weggeweest!

Dat tijd snel gaat roept iedereen, toch hebben we er allemaal even veel van. Dat het veel te veel tijd heeft gekost voor ik weer een blog maakte, dat is een feit. Ik was het even kwijt, zag door de bomen het bos niet meer en werd opgeslokt door allerlei andere zaken die me feitelijk alleen maar weerhielden te doen wat ik echt wil.

Dus...daar ben ik weer, terug van weggeweest en gemotiveerder dan ooit. Natuurlijk komt dat niet zomaar uit de lucht vallen. Zojuist een heel fijn gesprek gevoerd met Annemarie Appelman van "Buro Talent". Zij heeft mij geholpen weer te focussen en mijn passie weer gevoed.
Bereid je dus maar voor op weer meer verhalen van mijn kant waarmee ik je graag meeneem in de verwezenlijking van mijn droom, mijn passie mijn bestemming!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten