maandag 3 september 2018

Zomaar meer dan een maand voorbij...

Tijd gaat inderdaad snel, het is alweer meer dan een maand geleden sinds mijn laatste post. De zomervakantie is voorbij, de scholen weer begonnen.
Genoeg verklaringen waarom het stil is geweest op mijn blog, inderdaad de zomervakantie die we helaas afsloten met een ongeluk op de snelweg waarbij we zowel de auto als de caravan zijn kwijtgeraakt. (gelukkig zijn we zelf in orde) De start van de middelbare school van de oudste, van speciaal naar regulier en van basis naar voortgezet....we waren voorbereid maar toch. De voornaamste misschien van alle verklaringen is het feit dat mijn droomlocatie verkocht is.. Ook mijn Go Fund Me actie heeft niet opgeleverd waarop ik hoopte. Hoewel de 2 donaties die ik kreeg nu meer dan ooit welkom zijn.

Met het kwijtraken van onze auto en caravan namelijk ook al ons geld verloren, dom, niet goed verzekerd maar ja das achteraf. Alle ideeën en opleidingen die ik nog wilde doen staan daarmee op losse schroeven. En dat terwijl ik meer dan eens ervan overtuigd ben dat ik de juiste weg op ben gelopen. Want ondanks het nare einde van de vakantie was de vakantie zelf in een woord geweldig. Onze oudste heeft zoveel overwonnen door iedere dag bij de paarden te zijn. Geheel vrijwillig stapte hij meer dan een keer per dag op én hij maakte vrienden waarmee we vele kilometers in het bos hebben afgelegd.

Paarden - Autisme - Passie alle ingrediënten zijn aanwezig met uitzondering van het nodige geld om mijn passie te kunnen volgen. En dat brengt me weer op geld, wat is het toch dat het zo'n belangrijke rol heeft? Geef ik het zelf deze hoofdrol? Hoe kan het dan anders? En durf ik alles overboord te gooien en de zekerheid van een inkomen los te laten?

In november start het tweede deel van mijn opleiding The Horse Boy Method. Nog geen idee hoe ik dat moet gaan betalen maar ik ga hem hoe dan ook volgen. Ondertussen blijf ik op zoek naar mensen om me heen die mijn passie delen en ook al gaat het nu even niet zo snel als ik graag zou willen ik kom er wel! Mijn Go Fund Me actie pas ik aan, het doel is nu wat kleiner maar niet minder belangrijk, mijn opleiding afmaken. De locatie ga ik ook vinden het wordt vast een nog mooiere (qua energie, ik zoek geen luxe)

Zoals ik zei, genoeg verklaringen maar dat is geen reden om te stoppen, ik ben er weer, volg je me nog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten