vrijdag 7 september 2018

Go Fund Me

Zoals ik al eerder schreef is mijn mooie droom locatie verkocht, ik kan het nog steeds niet helemaal plaatsen maar ongetwijfeld komt er iets anders op ons pad. Misschien ook wel heel opportunistisch om zonder geld zoiets te willen. Maar ja, zoals je weet geloof ik niet zo in geld, eerder in liefde, delen en kansen.

Maar goed, gewoon stapje voor stapje is natuurlijk ook prima, eerst de benodigde opleidingen afronden en daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken want mijn spaarpotje is leeg. Door het stomme ongeluk waarbij we zelf geluk ongeschonden zijn maar die ons wel veel gaat kosten. Toch wil ik, kosten wat het kost nu niet stoppen, in november start Horse Boy Method 2 en die ga ik volgen, daarna de evaluatiefase waarvoor ik ook nog het e.e.a. nodig heb. Dus vraag ik toch maar weer om hulp, via Go Fund Me: https://www.gofundme.com/opleidingskosten-autisme-en-paarden

Alle beetjes helpen en ik ben ook al heel blij als je mijn blog en actie wilt delen. Ik geloof er namelijk in dat de paarden en autisme niet voor niets in mijn leven zijn, ik kan, mag en wil daar iets mee doen. Niet alleen voor mezelf maar omdat ik weet dat ik er anderen mee kan helpen. Help je mij helpen?

1 opmerking:

  1. Ik weet dat je een doorzettertje bent en dat het jou uiteindelijk gaat lukken. Moet mijn bijdrage nog leveren maar kom m'n belofte na. Succes Mariƫlle!

    BeantwoordenVerwijderen