zaterdag 7 juli 2018

The Horse Boy Method

Net thuis van een geweldig weekend. Ik kan moeilijk uitleggen wat ik heb gevoeld en ervaren. Nu nog dan want dit was slechts de bevestiging dat ik op het goede pad zit; dit is waarom ik deze blog ben begonnen. Dit is mijn passie, hier doe ik het voor. Alle puzzelstukjes op z'n plek. Tranen omdat ik voel welke kansen mijn kinderen hebben gemist (maar nu gaan krijgen) Hoop dat ik voor nog zoveel anderen een verschil kan gaan maken. En...alles wat ik intuïtief deed en opmerkte is nu ook (wetenschappelijk zelfs) verklaard. Zoveel kennis die ik in alle boeken die ik heb gelezen over autisme nooit heb gevonden. Waarom iets wel en niet werkt. Waarom voeding van belang is, waarom communicatie lastig is, waarom....zoveel waaroms waar ik nu daarom van kan maken. 

Het beperkt zich zeker niet tot kinderen met autisme, voor zoveel meer kinderen en ook volwassenen trouwens biedt dit kansen. En er is nog veel meer! Ik sta nu pas aan het begin en kan niet wachten om te gaan beginnen maar daarvoor heb ik alle hulp nodig die ik kan krijgen: Een locatie, geschikt(e) paard(en), materiaal etc. etc.

Eindelijk kan ik ook concreet om hulp vragen, gelijkgestemden zoeken, crowdfunding en nog veel meer. De details volgen, ik heb een heel vol hoofd nu waar alles eerst om de juiste plek moet zakken zodat ik goed begin maar wat heb ik er zin in!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten