donderdag 31 mei 2018

Gelukkig zijn is een keuze, daar ben ik van overtuigd. Net zo goed als ik ervan overtuigd ben dat alles wat op je pad komt daar komt met een reden. En dat de keuzes die je maakt jouw pad vormen.
Bovenal geloof ik dat je invloed hebt op wat er op je pad komt en dat je daar wel degelijk sturing aan kan geven. Het allerbelangrijkste;  ik geloof, ben ervan overtuigd dat alles wat je wilt binnen handbereik is.

Ik heb een droom, een hele grote droom die heel makkelijk te verwezenlijken is met geld, veel geld. Een paar ton, misschien een miljoen....in ieder geval veel geld. En dat heb ik niet.
Toch weet ik zeker dat mijn droom gaat uitkomen. Misschien niet direct op de manier die ik voor ogen heb, misschien komt er eerst een zijweg op mijn pad maar ik weet het zeker, het gaat gebeuren!
Ik weet ook zeker dat het niet zo werkt dat ik dan nu rustig kan afwachten wat er dan op mijn pad komt, ik zal er hard voor moeten werken, erin geloven, mensen betrekken, deelgenoot maken van mijn droom.

Deze blog is de eerste stap en stap voor stap neem ik je graag mee in mijn droom. Ik hoop zelfs dat je gaat bijdragen aan het verwezenlijken van mijn droom. Dat je mijn droom (en mijn blog) zult delen en dat het ook zal bijdragen aan het verwezenlijken van jouw droom, van jouw geluk.

DreamBig!
Liefs Marielle

2 opmerkingen:

  1. Hoi mede dromer! Goed bezig. Ik zit even op een dood spoor. Maar als ik je kan helpen, laat het me weten. Jouw droom sluit meer aan dan het spoor waar ik nu op zit.
    Gr. Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Droom met me mee! Ik hoop dat ik je inspireer om ook jouw droom te blijven dromen want meer dan dat kun je niet. Laat het pad je verrassen, het loopt nooit dood. Je zit hooguit even op een zijspoor. Liefs

      Verwijderen